Buitenlandstage in Gambia - Reisverslagen van Daphne Tetteroo - WaarBenJij.nu Buitenlandstage in Gambia - Reisverslagen van Daphne Tetteroo - WaarBenJij.nu

Buitenlandstage in Gambia

Na mijn Panama ervaring had ik de smaak te pakken. Ik ging voor een buitenlandstage en de keuze is, zoals jullie weten, gevallen op Gambia.
In het begin wilde ik geen reisverslag bijhouden, maar om jullie alles persoonlijk te vertellen was toch iets te lastig! Hihi

Recente Reisverslagen:

02 Juli 2017

Laatste blog vanuit Gambia

17 Mei 2017

Het einde van dit avontuur komt steeds dichterbij

24 April 2017

Helaas lang geen internet, maar wel leuke ervaring

31 Maart 2017

Dat was alweer de eerste maand!

20 Maart 2017

Gambia de ervaring
Daphne

Voor mijn buitenlandstage heb ik besloten om 4 maanden naar Gambia gegaan. Met de organisatie Future for Young People ben ik hier terecht gekomen en ga ik proberen om mezelf zo goed mogelijk te ontwikkelen en de ervaring van mijn leven op te doen, maar dat komt wel goed.

Actief sinds 05 Maart 2017
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 84697

Voorgaande reizen:

27 Februari 2017 - 03 Juni 2017

Buitenlandstage in Gambia

Landen bezocht: